Olivia Bieber ♥ Justin Bieber

du e så jävla het! jag älskar dej! jag såg ju på justins film never say never igår me Kajsa , Felicia och My.
den ägde ut allt ♥ innan jag såg filmen så döskallade (hatade) jag honon men nu så hjärtar (älskar) jag honom!
vi satt och skrek och grät hela filmen♥ och inan filmen  sa en kille som jobba där sa "de va jätte länge sen jag stog och prata inför en biosalong som de bara finns tjejer i. Och nästan alla är under 15"
men han ska ju komma till sverige typ i år eller nästa men jag vill bara säga....
JUSTIN,JAG ÄLSKAR DIG♥
SÅÅÅÅÅÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖT!!!!!!!!
Min bakrundsbild.....såååå sööööööt♥
I löööööwar this pic♥
Justin Bieber , ingen får mig att kanna som du du är den underbaraste 17-åringen som finns!
Älskar dig äver hela mitt hjärta♥
du är helt jävla underbar,vet du de?♥
//Olivia Bieber♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0