nu ska jag göra en sån där bildgrej:)

bild 1- en nytagen bild på dig själv
bild 2- en gammal bild på dig själv
bild 3- en bild på dig och en kompis
bild 4- en bild på ett motiv som du tagit själv
bild 5- en bild på en tid som du saknar
bild 6- en galen bild
bild 7- en bild som du alltid skrattar åt
bild 8- någon/några som du alltid har roligt med
bild 9- en bild som gör dig glad
bild 10- en bild från i somras
bild 11- en person som alltid ställer upp för dig
bild 12- en bild på din fritid
bild 13- en persom som du saknar
bild 14- en person du kan berätta allt för
bild 15- någon du tycker är jätte snäll
bild 16- någon i din släkt
bild 17- en bild på dig och enkompis du inte har varit me på länge
bild 18- en bild på en bild som du inte har och vill lägga upp
bild 19- ditt favorit plagg
bild 20- en bild på någon du alldrig kommer släppa taget om

dom flesta är tagna av: Elise men några har jag kommit på själv
hoppas jag fick låna dom Elise men annars så struntar jag i dehär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0