hej bloggläsare

förllåt för dålig uppdatering men jag har haft annat för mig men nu blir de andra bullar
men igår va de ju melodifestivalen xD me likeeeeeetycker ni att rätt låt vann? jag tycker de
alicia sov här igår och när vi fick höra att eric saade vann så typ sprang vi ut på altanen och ttyp hoppa o skrek o va helt crazy
men igår kväll så kolla vi på Beck-flickan i jordkällaren och imårse kolla vi på männ som hatar kvinnor
men jag vill att min OnePiece ska komma NUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag ska få en länk imårn  typ som de står var den e eftersom den skickas från norge så typ " din OnePiece är i örebro" typ så eller en karta som visar var den e
nu fick ni lite bilder eftersom de va så länge sen

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag tycker också att rätt låt vann!!!

// kram Sophie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0