Tjuvlyssnat.se

Haha, asnice sida där folk lägger in saker som dom tjuvlyssnat på
någre ex.

En kvinna ~30 pysslar med mobilen medan hon står och väntar i kön. När det blir hennes tur att betala lägger hon ner mobilen i bakfickan.
Dam ~75 (petar kvinnan i ryggen): Du ska inte ha telefonen där, det ska man aldrig, då kan någon ta den!
Kvinnan: Ja det har du rätt i, vad dumt av mig!
Damen: Fast jag skulle inte ta den, jag har redan en och den är bättre än din!

Två pojkar ~12 sitter och läser en tidning.
Pojke 1: Alltså, kolla här! Det är bara 18% av folket i Burkina Faso som kan läsa och räkna och sånt.
Pojke 2: Va?
Pojke 1: Ja, det är sant!
Pojke 2: Shit! Bor det ens 18% folk i Burkina Faso? Det kan väl inte bo så mycket folk där?

Tjej 1 ~14: Men alltså, vem pallar skolan egentligen? Allt går bara dåligt… Fick förresten IG på mitt matteprov.
Tjej 2 ~14: Alltså ah, skittråkigt. Men det är ju typ skolplikt va?
Tjej 1: Ah… superdåligt. Kan man typ inte skippa skolan eller något?
Tjej 2: Som sommarlov året runt?
Tjej 1: Mm, precis….. fast det finns ju inte.
Tjej 2: Nej, vet asdåligt.
Tystnad.
Tjej 1: Finns det inte något som typ heter förtidspension?
Tjej 2: Jo, det gör det väl…
Tjej 1: Åh, vad bra. (Tjej 1 tar upp sin mobil och surfar en stund) Aa…. här står det om förtidspension…

haha:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0