svar på frågestunden som jag hade i april:P

Hedvig om Frågestund !:
1.Visst e jag bäääst? :)
2.Vilken e din bäääääääästa bästis ever?
3.Mig elr justin bieber? 
4.100000 kr elr fred och alla glada? :D
SVååååååååra frågor vaa?

sv;
1.arrå
2.Alicia(men jag älskar dig sjukt mycket också)
3.Du såklart!
4.100000 kr! då skulle jag säkert kunna fixa så att det blir fred:P
skitsvåra;)
tove om Frågestund !:
1. vad gör du på dagarna?
2.är du kär?
3.är du i hop med någon?

sv;
1. jag tränar och går i skolan fast nu är det ju sommarlov!
2. alltså inte på riktigt men alla vet nog att jag ÄLSKAR Justin Bieber
3. nej, om man inte räknar med Justin;)
Kajsa Bieber om Frågestund !:
hej rumpa :D
1.villka bloggar följer du ?
2.gillar du min blogg ?¨
3.blogga mer på alltidbieberfever !!!!!!!
4.bästa j.b låten ?
5.varför vill inte du också ha godisförbud , du är så suktig av dig?
6.visst e jag en gryyym ochh sneeeel heest ? :D

HEJDÅ RUMPA ! :D

Sv; hej på dig med rumpa!
1.många
2. bara det som Disa skriver:P
3. Du bloggar ju knappt heller där
4. alla är ap bra
5. det är ju därför jag inte har det! för att kunna sukta dej!:P
6. NEEEEJ!
Hejdå korv!
HannaW om Frågestund !:
1. Vad tkr du om mig? 
2. Din alldra bästa vänn? 
3. Vad gör du helst av allt? 
4. Om du skulle få vara på en plats just nu vart skulle det vara? 
Kram!<3

sv;
1.jag tycker att du är snäll och söt och så..och din blogg är fett bra;)
2. Alicia
3. jag tränar cheerleading, slalom, chillar, äter glass osv.
4. vet inte riktigt:love:

siri :) om Frågestund !:
1. Besöskrekord, unika alltså.
2. Döda för din familj?
3. Vilka/Vem är dina bästavänner?
4. Älskar du mig?

Jag älskar dig gumman, puss ♥


sv;
1. hehe pinsamt men 32:P
2. vet inte
3. Alicia
4.SJÄLVKLART!
puss och kram älskling:love:
Alicia om Frågestund !:
Världens bästa frågor nu! E du berädd Olle??

1. Kaviar eller senapsgult bajs?
2. Skulle du gå naken en HEEL skoldag för att få kunna gå på Justin Biebers konsert + backstage + sova i samma rum som honom??

3. Kan du nudda din näsa med tungan?
4. Jur många bajskorvar har du bajsat idag??
5. Eller var det diaree?
6. Skulle du välja att inte träffa mig på 1000 år och få 10 miljornes miljarder eller ta pengarna och flytta ihop med Justin bieber FÖRALLTID!?

7. Skulle du vilja vara en stor fet amrikan eller en liten spinkig myra som dör på en sekund efter den har föds??

8. Vill du kissa kors med mig nån dag??
9. Skulle du vilja hoppa ner för ett stup och hoppas på att inte dö ?, eller hellre sitta och äta chips framför teven och ha tända ljus och kolla på tallang med mig?

Du måste svar på alla! Du får inte säga : Kanske, vet inte eller inget av det! Du måste svara på något alternativ! :D Puss på dina diaree korvar ;O

sv; nja, man kan nog inte riktigt säga att jag är berädd men låt gå
1.kaviar!!
2. nej det tror jag inte!
3. nej men jag jobbar på det:P
4. 56
5.  det var 50 vanliga korvar och 6 diréer:P
6. du vet väl att jag aldrig skulle lämna dig?
7. en stor fet amrikan såklart!!
8. ja det skulle vara riktigt trevligt!
9. skulle heldre titta på talang med dig:D
puss på dej lilla mini kårv!
Maja om Frågestund !:
1. Vad är ditt rekord i statiistiken?
2. Vem är din bästa vän?
3. Är du ihop med någon?
4. Vem är du kär i?
5. Vet du vem jag är?
6. Gillar du tomatsoppa?
7. Är Justin Biber din största idol?
Det var alla frågorna.
Jag hoppas att du blev nöjd.

1. piiiinsamt 32
2. Alicia fortfarande
3. nej
4. Justin Bieber
5. Nej:P
6. Haha random fråga men ja:P
7. ja

Sorry att jag svarade så sent men hade liksom glömt det:P
Tack till er som frågade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0