sorry :/

Förlåt för världens sämsta uppdatering! Men jag går ju på läger så jag kon inte blogga så mycket:(
Men sen ska jag försöka blogga mer, men det blir ändå inte så mycket update eftersom det faktiskt är sommar och sommarlov!
Idag på sportscamp var vi på golfbanan gick inte sådär jätte bra direkt:P
Sen var det en "skräpsamlartävling" i alla gruppar och det grupp som samlade in mest skräp vann;)
Och vi vann................inte;) Vi kom typ sist:Phaha
Nu har jag och pappa ätit middag ute på balkongen:D Ris, kyckling och ketshup;)
Har förrästen målat min sportscamp tröja lite;)
Det som är färger har jag målat:P Snyggt va ?;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan världens sötaste Olivia! Jag har startat en novell blogg om Justin Bieber! Den heter http://bieberthoughts.blogg.se/ . Läs den gärna! Puss & Kram! <3 (längtar tills jag får träffa dig i pirates :D)

2011-06-29 @ 22:48:42
URL: http://sawis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0