Nån lite halft rolig sak;)

1. Hur gammal är du om fem år? 16
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? kajsa :P
3. Hur lång är du? 1.40 exakt så jag får åka allt på grönan:D
4. Vilken är den senaste filmen du sett? vet inte 
5. Vem ringde du senast? Alicia
6. Vem ringde dig senast?  kajsa
7. Hur löd ditt senaste sms och till vem var det? "Hej vad gör du?<3" och det var till Anna
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? förlåvade, inte gifta och inte skillda
10. När såg du senast din mamma? imorse
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? 09.16
13. Vilken är din favorit jul sång? vet inte riktigt, men nu är det ju sommar! då ska vi inte tänka på julen;)
14. Vilken är din favoritplats? tv-rummet och båten
15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte riktigt..
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? jag tänkte ju bli kännd och bo i Hollywood;) 
17. Vad skrämde dig om natten som barn? spöken under sängen som typ alla andra;)
18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Alicia;)
19. Hur stor är din säng? väldigt liten;)
20. Har du stationär eller bärbar dator? 2 bärbara och en stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? sover med en stor T-shirt
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 tror jag..
24. Vilka städer har du bott i? -
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? vene, beror ju på om det är kallt eller inte;)
26. Är du social? beror på om mobilen är urladdad eller inte, men för det mesta så är jag inte så social;)
27. Vilken är din favoritglass? Bej&Jerrys CookieDough sååklaart!
28. Vilken är din favoritefterrätt? jordgubbar och vanils glass i think;)
29. Tycker du om kinamat? har aldrig smakan men det ser inte så gott ut;)
30. Tycker du om kaffe? jadå, men bara om det är mycket mjölk och lite socker:P
31. Vad dricker du till frukost? OhBoy eller Juice
32. Sover du på någon särskild sida? jag byter sida hela tiden i sömnen, så ibland kan jag vakna med fötterna på kudden:P

taget av: http://finastekompis.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0