litet test

I ÅR HAR DU:


Lärt känna en ny vän: ja det har jag väl?
Fått ditt hjärta krossat: Nej:)
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej 
Fått reda på att någon har pratat om dig: fattar inte frågan, det är väl klart att nån har pratat om mig?
Kysst en kompis: -

BLANDAT:


Vill du ändra ditt namn: Nej, mina föräldrar har ju sutttit och tänkt på mitt namn jätte länge och då vore det ju taskigt att byta:P
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jadu...vet inte riktigt
Vilken tid vaknade du idag: 08:56 (pappa väckte mig:()
Vad gjorde du igår runt midnatt: Vet inte, höll på med mobilen tror jag, social som jag är;)


Någonting som du längtar till: Tills vi ska till Grönan i eftermiddag
Senaste gången du träffade din pappa: kanske 2 timmar sen:P
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: inget faktiskt! jag mår prima så inget behövs ändras!
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: jag tror inte det, men jag skulle gärna villja:P
Vad gör dig irriterad just nu: Vet inte riktigt förns jag blir irriterad och just nu är jag inte irriterad;)
Långt eller kort: ?
Vad gillar du gällande dig själv: jag kommer bara låta som en "jag-är-perfekt-tjej" om jag svarar på den frågan:P

DIN FÖRSTA:


Operation: Har aldrig opererat mig.
Piercing: Öronen, har ju ingen annan piercing
Tatuering: Jar aldrig tatuerat mig
Bästa vän: Har aldrig haft "bästa vänner" asså jag har mest hafft många vänner, så jag kommer inte ihåg för det var vääääigt länge sen;)
Sport: Vet inte riktigt, det kan nog ha varit gympa när jag var 5 år;)
Husdjur: Det var väl alla godsedjur ? haha nej men jag hade fiskar förrut;)

Vaccination du minns: När jag tog sprutor innan jag åkte till Gambia (det ligger i Afrika)
Förälskelse: Varför skulle jag svara på det ? det är ju ap hemligt;)
Alkohol du drack: Har aldrig druckit alkohol

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?


Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: vet inte riktigt;)
Kortare eller längre: Längre!
Romantisk eller spontan: Sponta
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar (fast helst inget)

 


Det är taget av Kissie!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0