Kommit hem från Alicia och emelie

Hej där!

Nu har jag varit barnvakt till Alicia och Emelie:D
Dom är så piiip söta!
Snart drara jag till landet! Självklart har jag med datorn så det blir uppdatering!
Alvin följer också med så han får ha det lite kul där;) Han måste ju få träffa släkten!
Han har redan träffat några men inte alla kbry liksom men ändå!!
aja ska gå och fixa nuttes resebur nu! visste ni att han är fett duktig på att åka bil ?
Haha men han låter faktiskt ingenting i bilen och inte kissar eller nåt så det luktar heller!!
För han är ju världens bästa kanin!
Ska packa klart det allra sista nu och lägga mobilen på laddning så den är fulladdad i bilen, annars blir det ju ingen uppdatering:S
Profilbild på fejjan


Kommentarer
Postat av: siri :)

Lägg ut idolbilden jag skulle få i måndags :) <3

2011-06-23 @ 20:40:01
URL: http://ffireworkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0