Kajsa gästbloggar!

shoobrrooos!. Just nu sitter ag o chillar län! ahha nej men jag sitter o bloggar lite åt syrran för hon är så dålig på det.. haha uppdatara mer olle!men ojskipåjski! nu ko om in i mitt rum.. hoppas hon inte ser att jag bloggar tjhihi!
men aja, nu börar hon städa min garderob.. allt va ju inte klart så hon fick väl lite skuldkännslor ..elleer?
men hon städar ialllfalll min garderob och får lite smått och gott! eller rättaresagt .. TAR! men hon älskar ju sin syster ? ofcourse!
men aja, jag ska iallfall berätta lite om mig själv för er som inte vet vem jag är !
Jag heter iallfall Kajsa och är olivias rumskompis , vi är gifta och har 8 bebisar.. HAHA! xd
nejdå! jag är hennes storasyster och vi har rummen brevid varandra och har inga barn,.. gud va kul ja e ! nej men ja är hennes storasyster och jag älskar verkligen olivia, vi är bästavänner! nejdu, jag älskar att bråka med olivia.. ni borde testa.. hon får r-å-d-a-m-p ! MOAHAHAAH! men sak samma.
Jag är född år 1998 och är då alltså 13 år och ska snart börja i 7an .. jag går i musik klass och älskar arr dansa,sjunga och så! jag åker också slalom och tränar och tävlar på vintrarna! på vintern tillbringar jag minst 3 dagar i veckan i skidbacken( blir då mer nu i vinter ) men jag älskar okså alla mina vänner och finns alltid att prata med och så.. fan va seriöst det blev nu! nej uchh.. jag bloggar även och har en alldrdes egen bajsblogg : http://Bajsbarnet.com nejdu! jag bloggar med min bästa disa fisa, bästavän! men i den bloggen är jag faktiskt serriös! jag hoppas ni uppskattar att jag kommer kika in då och då ;).. för det kommer hända eftersom jag kan syrrans lösenord..HOAHAHAHAHH!..
men gå in på min och disas blogg så får ni följa vårat liv istället för olles som inte är så intresant.. ahaha jodå ! skojja bara och hörrni. om hon får taskiga komentarer så kommer såklart jag att angripa! ;)
lilla jag ! ha en bra dag.. bajs från bajsbloggaren ruben!

huh ?! absolut inte .. it's Kajsa I the HUS! ( bäst på svengelska? )
↑thats right!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0