Hemma nu

Nu har jag kommit hem från skolan:)
Det var värsta chilldagen för första lektonen så fick vi som va klara göra vad vi ville så vi pratade lite om typ tjuvar och nån läskig tant som springer runt här i trakterna;) Vi ritade också:D
Sen så hade vi rast och efter rasten så gjorde vi samma sak;D Sen så gick jag på tvärflöt och sen direkt till maten.
Juste, vi som spelar ett instrument på skolan skulle ha en liten "matsals-konsert" i matsalen när alla åt ;(
Jag har gjort det alla år jag har spelat tvärflöjt och det är P-I-N-S-A-M-T!
Spelade lite fel;( Längtar som satan till skolavslutningen!
Jag har ju beställt en skolavslutningsklänning som ska komma i veckan nu, tror på söndag för då är det en vecka sen vi beställde den och det skulle ta e vecka:)
Runt halv 4 ska jag till tågstationen och möta mamma för vi ska och handla.
man måste ju testa efekterna på nya datorn
men oj, big face;)
Det ser exakt ut som regnroppar på en bilruta:D
Oj hehe, såg ni att effekten hette 'rain drop' ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0