hemma från sportscamp

Hej kära läsare:)

Nu har jag kommit hem från första dagen på lägret! Det var super kul! Har ju varit på det lägret 3 år förrut så jag visste ju vad vi skulle göra och så!
Först körde vi evighetsstaffet, sen hoppa trampolin , och sen spelade vi tennis. Efter tennisen åt vi och det var "köttfärssås och spaghetti" , men knappast! Det var typ någon köttgryta och kall pasta:S Aja, nog om det!
Sen så spelade vi fotboll och sen innebandy!:) Har varit sjukt kul! Man har ju grupper/lag och jag kännde alla i gruppen/laget sen innan;)
Man får T-shirtar där och alla grupper/lag har olika färger, vill ni veta vilken jag fick ?;)
Även om ni inte ville så får ni det ändå:P
SVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAART!
Väldigt synd om min grupp/lag eftersom svart blir så varmt;)
så ser tröjan ut!
osminkad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0