godmorning suneshines

God morgon soslstrålar!

Idag ska jag vara med Siri! Ring när du ser dethär!
Jag vågar inte ringa dig för du sover så länge;)
När jag kollar ut genom fönstret så blir jag inte särkillt glad, det regnar ju och blåser ap mycket:'(
PÅ SOMMARLOVET SKA DET VARA SOL OCH VARMT!!!!! OCH INGET JÄVLA REGN!!!!!
Där har ni mina åsikter;)
Igår var ju jag och kollade på Alicias sista föreställning, hon går ju på någon teater sak:D
Hon var feta duktigt! Dom sjöng massa låtar och hon sjöng 2 verser solo!!
Hon är as grym på att sjunga! Hon har liksom världens finaste röst!
Sen åkte vi hem till Lydia och Alicias mormor. Vi drack kaffe och åt kakor:)
haha fett muppigt det lät;) ¨
På deras bord hittade Alicia ett oöpnat memory paket med bilar så då började vi spela;)
Sen fanns det en bil som var röd och så stog det "myrorna" på bilen;)
Och då spårade vi ut lite;) Kaffe på kvällen, njaa;)
Vi började sjunga en låt som vi kom på, typ "myrorna, ja my-my-my-myrorna..."
haha ja, så går det när systrarna sandsson är tillsammans;)
Jag brukar aldrig skriva såhär långa inlägg menn nu gör jag det  för jag har inget annat för mig;)
Och så kan man ju inte göra så mycket ute när det renar:(
HAHA, läste nyss igenom inlägget och åg att jag bytte ämne rätt många gånger;)
Först att Siri skulle ringa, sen att det skulle vara sol, sen Alicias föreställning, hos deras mormor, myror, att jag aldrig gör långa inlägg, GASH, nu bytte jag ju ämne igen ?;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0