Alicia här!

Hej Olivias läsare, jag märker att Olvia inte bloggar när hon är på sin cheertävling! Så jag tänkte blogga nu här på hennes blogg tills hon kommer hem ikväll!!! Jag kan t.ex berätta lite om min blogg!?
Den heter http://aliciasandgrens.blogg.se, jag har ungefär 100- 190 besökare varje dag! Jag har aldrig under 100, ;) Jag gör gärna länkbyte om ni vill och jag älskar kommentarer! Därför föredrar jag att om ni kommenterar mycket på min blogg länkar jag er skiit mycket i en vecka !! Jag är posetiv på bloggen och jag blir aldrig arg på mina läsare! Dumma kommentarer svarar jag på rättvist och jag tar inte åt min dom dumma kommentarerna!! På bloggen så är jag inte så mycket mig själv! Men vissa dagar är jag lite annorlunda än dom andra dagarna så jag skiftar roller typ? hahha :D
Jag blir glad för idolbilder så dom kan ni gärna skicka till mig! Om ni ger mig idolbilder så länkar jag er i en vecka!
Så gå in på min blogg och kommentera! (det lönar sig, du kan få enormt mycket läsare!!)
Gå in här
Gå in här
Gå in här
Gå in här
Gå in här
Gå in här
Gå in här
Gå in här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0