Svar på komentar- anonym

KommentarTid
anonym om VILL HA:
Det är ju klart att du inte får några kommentarer...
Din blogg suger....
Denna kommentar är inte godkänd.
20 April, 13:39

Sv; 1. Varför sitter du och komenterar andras bloggar som anonym"?
2. Om du har nåt trevligt att säga, sag det men annars kan du va tyst!
3. Det påverkar ingenting att skriva sånt!
4. Jag har kollat upp din IP-adress så jag vet precis vem du är, så j*ävla lågt....
Så du lilla Anonyma kan bara hålla dina åsiker för dig själv!
Så j*ävla onödigt....



Va bara tvungen att svara på den kommentaren.....
Du kan va tyst

Kommentarer
Postat av: siri

Loser personen är! Olivia din blogg äger, tittar på den varje dag ♥ Älskar dig och det är bra att du inte bryr dig om dummern

2011-04-20 @ 15:34:18
URL: http://menardumig.blogg.se/
Postat av: siri

Skriv ipnumret till mig på fb!!! Jag har också fått en dum kommentar idag, vi kan titta om det är samma <3

2011-04-20 @ 19:10:25
URL: http://menardumig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0