hello sweety<3

hejhej bloggen!
har precis vaknat nu
idag sska jag åka o plocka måssa till adventsljusstaken:P
men sen vet jag inte mer
tror att de kommer bli en tråkig dag för de tråkiga har ju redan börjat
jo igår fick pappa för sig att han skulle slipa och lacka golvet i köket och dar vi har matbordet
så då täkte pappa hela huset med plast för de blir så dammit där man slipar och jag va på våningen över och pappa hade satt plast för trappan så jag va instängd där uppe hela dan:(
när pappa hade slipat klart skulle han lacka TRE gånger så första gången kl. 17.15 andra gången 20.15 och tredje gången 23.15 så nu kan man inte gå på golvet så vi kan typ inte äta:(
ps.lacket lukta inte gott

men  jag vet inte vad jag ska skriva om så byebye sweetheart<3


nyvaken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0