hello sweety<3


hejhej bloggen!
idag vaknade jag skit tidigt och kom på att jag skulle ge alvin (min kanin) mat
assåde e bra att han får mat ungerär samma tid varje dag
och när jag väl hår gått upp och tgagit några steg så blir jag pigg
alvin bor ju ute så kyln kanske väckte  mej också
så jag kunde iallafall inte somna om:(
har inga planer för idag så om nån vill göra nått så finns jag:)
funderar faktiskt på att åka till simmhallen:)
blebv väldigt badsugen:p
när jag vaknade imorse va de snö ute (olivia gilla) och mamma visade tidningen där de stog att isvädret är på väg
tyckte ni de va bra att andreas åkte ut i idol igår
jag tycke själv att de va bra
hejar på olle o minnah
hoppas att dom kommer till final och sen vinner minnah
juste jag ska ju gå på finalen:P
men nu orkar jag inte skriva mer så byebye sweetheart<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0