e hos farmor

hejhej!jag e hos min farmor nu,hon bor typ 3 timmar ifrån mej
hon fyllde år för ett tag sen och hon fick i present av oss att åka på en utflykt
så vi åkte iväg me bilen o kollade på nån runsten o massa andra tråkiga o konstiga saker
de va jätte kul! NAAAT! :Phaha
men sen gick vi in i ett köpcenter,vi kunde bara va där i en halvtimme för pappa skulle typ bara köpa mat
så vi hann bara va inne i 1 affär:( eurosko,jag köpte ett par vinter skor:)
ni får bild när jag kommit hem
vi va inne i ett kloster, eller okej de va en klosterruin men de e samma sak:)
de va inte heller så kul
men jag e inne på farmors data nu så jag kan innte lägga in nåra bilden nu men de får ni när jag kommer hem:)
vi ska på resturang ikväll,vi ska gå dit (!) så vi måste gå snart
byebye<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0